F.A.Q.
Er is een verschil tussen Fysieke producten (als een boek) en digitale producten.
Digitale producten hebben geen bedenktijd omdat je toegang direct ingaat. De koop is dan ook direct na betalen gesloten en kan niet meer ongedaan gemaakt worden.
Niet tevreden met je fysieke product?
Geen probleem, je kan het gewoon retoursturen naar ons. Je hebt zelfs 14 dagen om je retour aan te melden en daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het daadwerkelijk te versturen naar ons. Let je wel op de volgende punten zodat we nog iemand anders blij kunnen maken met het product?
- Producten mogen alleen uitgepakt en gebruikt zijn om de aard, uiterlijk, kenmerken, werking etc. van het product te bepalen (Dus net als je in een winkel zou doen)
- De producten mogen geen gebruikssporen hebben (Dus ook niet vuil geworden zijn)
- Alle etiketten zitten nog aan het product en op de originele plaats
- Retourkosten zijn voor eigen rekening
Wij zijn op verschillende manieren te bereiken. Via Whatsapp, de chatknop op de webite en mail. Deze kan je op de contact pagina of hieronder allemaal vinden. Zo hoef jij niet de pagina open te houden voordat je antwoord krijgt. Op werkdagen heb je zelfs meestal binnen 4h een reactie terug
JA zeker. Wij maken gebruik van het betaalplatform van Mollie. Eén van de grootste betaalplatformen ter wereld.Â
Indien je een bestelling doet en een deel daarvan is niet op voorraad, dan zullen we wachten met het uitleveren van de gehele bestelling, totdat alle producten binnen zijn. Op deze manier kunnen we onze prijzen scherp houden.
Alle informatie voor het retoursturen van een product kan je via deze link bekijken
De retourkosten kan je zelf bepalen door dit naar een pakketpunt van je eigen keuze te brengen. (Let op dat je het pakket altijd verzekerd retour stuurt omdat je zelf verantwoordelijk bent voor de verzending). Je draagt zelf de kosten voor het retour zenden van je product
Er zijn meerdere manieren om te betalen.. Alle betalingen gaan via het betaal platform van Mollie:
Je kan betalen met:
- Ideal
- Credit Card
- Apple Pay
- Klarna achteraf betalen
- Klarna betalen in 3 delen
- Overboeking
- Bancontact (België)
- GioPay (Duitsland)
Voor elke manier van betalen moeten wij als bedrijf een vergoeding betalen aan het betaalplatform die wij voor onze rekening nemen, behalve voor Klarna en Mollie. Deze vergoedingen zijn zo hoog dat we dat moeten doorberekenen in de prijs van de producten en deze dan vele male hoger zouden worden, ook als je met Ideal betaald.
Omdat we de extra service willen bieden voor Klarna en Paypal rekenen we deze kosten door aan de klant, maar alleen als je voor deze betaalwijze kiest. Wel zo eerlijk toch?
Het nadeel is dat als je als klant, je bestelling annuleert of retour stuurt, wij nog steeds dit bedrag moeten betalen aan Klarna of Paypal. Dit is de reden dat bij annulering of retoursturen we deze “luxere manier van betalen” niet zullen vergoeden.
Dit is dan ook tevens de uitzondering in de wet bij het kopen of afstand dat de luxere betaalmanieren waar de klant zelf voor kiest, niet terug betaald hoeven te worden.
Op deze manier kunnen we onze prijzen laag houden.
Wat je dus extra moet betalen voor Klarna of Paypal is exact het bedrag dat wij hiervoor moeten betalen. Deze extra kosten zie je staan als “Gateway vergoeding” als je voor deze betaalwijze kiest.
KVK: 17264798
BTW: NL001774836B24
Postbus 13
5080 AA
Hilvarenbeek
Neem contact met ons op via één van de kanalen die je kan vinden op de contactpagina of onderaan deze pagina
Uiteraard zijn we ook op social media te vinden. Daarom kan je alle social media kanalen vinden via de knoppen aan de onderkant van deze pagina.
De algemene voorwaarden kan je hier vinden
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@jb-academy.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Staat je vraag er niet bij? Dan horen wij die graag en kunnen we deze misschien ook aan dit rijtje toevoegen zodat we andere mensen ook zo goed en snel mogelijk kunnen helpen. Je kan contact opnemen via de manieren die onderaan deze pagina staan of via het formulier op de contactpagina.